pozadí

neděle 3. září 2017

Do chladnějších deštivých dnů

To the Cold and Rainy Days


Ač to vypadá, že jsem poslední dobou moc nešila, něco málo jsem i přes nepříznivé okolnosti zvládla. Bundička ze zimního softshellu spíš čekala na vhodné počasí k focení, protože bych v ní dcerku v teplotách přes 30 stupňů opravdu netrápila. Zato dnes prší nejen veselé barevné kapičky, ale i ty opravdové z nebe, tak hurá udělat pár fotek do terénu.


Využila jsem už dávno vyhlédnutý střih z Ottobre 4/2014, drobné úpravy jej však neminuly. Oddělávací kapuce u nás nebývá využívána, naopak, máme raději kapuci napevno, takže jsem ji všila rovnou. A kvůli členění se mi líbila ze 3 dílů, ne ze 2 jako je na originále, je jen jednoduše olemovaná, bez podsádky.



 Na raglánové rukávy jsem na ramena přidala malé záševky, mám dojem, že takto sedí lépe.


Trochu mě potrápil IQ kvíz, kdy a jak navléct stahovací gumičku do spodní části. Měla jsem obavy, jestli se nebude vlnit zip, který je šitý mírně do oblouku, ale leží krásně. Dcerku asi nejvíc potěšil růžový flís z rubové strany:-)


Chtěla jsem bundičku rostoucí, když už se s ní dělám, aby nemusela po sezóně z domu, takže je záměrně delší a rukávy jsou podehnuté dovniř, přichycené v ruce. Příští rok přichycení vypářeme a bude sloužit dál.


Do dnešního mírného ale vytrvalého deště zimní soft naprosto dostačuje, v lijáku obvykle procházky nepořádáme, maximálně se spěcháme někam schovat. Ale protože se už začíná dřív stmívat, považuju za důležité reflexní prvky. Všude ve švech mezi jednobarevnou modrou a barevnou látkou jsou reflexní paspulky.






7 komentářů:

  1. Parádní bundička, moc se povedla. Hlavně kombinace barev mě zaujala.

    OdpovědětVymazat
  2. Paradani, uz jsem chvalala jinde. Zuzko, jak mas sity limec? Je dvojity? Vondandy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ano, límec je dvojitý, vnitřní strana ze zbytku flísu, aby byly švy hezky schované a byl příjemný na krk.

      Vymazat
  3. Moc hezká bunda, taky se ji chystám pro malou ušít. Chci se zeptat na tip s reflexními paspulkami - šijete je s nějakou jinou patkou? S univerzální mi vůbec nešli, nakonec jsem je nedala, ale bez nich to není ono - bezpečnost nade vše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já šiji téměř vše kráčející patkou, včetně zipů:-) Paspulka by se určitě dobře šila zipovou patkou, pokud máte takovou tu tlustší, jak je uvnitř paspulky šňůrka. Schválně ji přišívám nějakou konstrastní nití, abych si pak při sešívání dílu s přišitou paspulkou a druhého dílu viděla šev a jela hezky těsně u něj. Jiný tip nemám.

      Vymazat