pozadí

středa 3. května 2017

Filatelistické tričko

A T-Shirt for the Philatelist


Asi před půl rokem jsem v Ardeku potkala digitální tisk na úpletu s motivem poštovních známek. Hned jsem dostala nápad na tričko pro synka, zajímajícího se o známky. Stačilo vzít 30cm a doplnit úpletem z Moraviatexu se vzorem jeans. Nápad byl jasný, realizace musela počkat až na příhodnou chvíli.


O víkendu jsme třídili letní oblečení a zjistili, že nejstarší ratolest toho moho nemá a navíc se ozval dědeček, že by s sebou vzal vnoučka na poslední chvíli na výlet do cizích zemí. Takže rychle vyříti potřebné formality, nakoupit zásoby a večer zasednout ke stroji, ať má synek co na sebe a nedělá nám v tom království ostudu. Tentokrát jsem si měřila čas, hotovo za 2 hodiny i s převlékáním nití na strojích (střih mám osvědčený, ten jsem dělat nemusela). Zadní strana stejná jako přední, prošívání na coverlocku.



1 komentář: