pozadí

pátek 20. ledna 2017

Moje crossbody

My Crossbody


V plánu dlouho, předlouho. Už jsem měla kdysi velmi podobnou ušitou, ale skončila u kolegyně. Slíbila jsem si, že z těchto látek bude i pro mě. Riflovina a hmyzí echino, myslím, že je to povedená kombinace.


Uvnitř kanafas, z babiččiné kanafasky (sukně od všedního kroje), babička celý svůj život chodila v kroji a ještě stále mám nějaké zásoby z pozůstalosti. Přední kapsy jsou praktické na drobnosti - pomáda na rty, kapesníčky, lístek se seznamem úkolů k vyřízení... Uvnitř další 2 nabírané kapsy, na peněženku, doklady a telefon. Klíče najdu snadno díky šňůře s karabinou. Celá taška je uzavíratelná na zip, přece jen, ve městě či MHD člověk občas potká ledasjakého spoluobčana s nenechavýma rukama.


A ze zbytku ještě kosmetická taštička. Uvnitř kapsička uzavíratelná na lupínek. Tu si nenechám, protože mám jiné, už zajeté kosmetašky a všechny mi zůstat nemůžou. Bude jednoduše na prodej.


4 komentáře:

  1. Ta hmyzí látka se mi neomrzí. Škoda, že už jí není. Taška je skvělá.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná taška, v kombinaci s "hmyzí" aplikací nemá chybu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná je. A pro dlouho, předlouho mám pochopení. Vím, jak by moje taška měla vypadat... tam to zatím končí :)

    OdpovědětVymazat