pozadí

úterý 25. října 2016

Velká zakázka

A Big Order


Dostala jsem zadané rozměry 170 x 230 cm a barevnost - tyrkysová modrá, šedá, bílá, hnědá. Něco veselejšího, spíš jednodušší vzor, protože deka bude sloužit jako přehoz na sedačku v modernějším interiéru s převahou šedé.


O vzoru jsem měla jasno docela brzy, horší to bylo s nákupem látek. Tyrkysová teď asi není v plátnech zrovna in, musela jsem obětovat veškeré domácí zásoby a dokoupit drahé americké bavlny (zrovna jedna česká tak šíleně pouštěla, že jsem ji nemohla ani použít).


Hodně času mi zabralo prošívání, ale postupem času se získáním více zkušeností musím dát za pravdu, že quiltování umí dílo opravdu pozvednout, dotvořit a hlavně je skutečně funkční.



5 komentářů:

  1. Ta teda je veliká a krásná! :-) L.

    OdpovědětVymazat
  2. Totální obdiv! Já i před menší jednoduchou dekou vzala nohy na ramena :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ta se bude líbit,Je krásná !!! Já jsem si rozešila deku a teď tam někde leží v koutku a nevím,kdy na ni dojde a jestli vůbec..:-D
    Hezký den přeji
    Daška

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásná deka. Barevně velmi krásně vyvážená. Zblízka vidím Andalusia, modrou s barevnými hvězdičkami. Nádhera. Ať se líbí. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkná :o)
    Na něco takového bohužel zatím nevybývá čas, naštěstí jsem slíbila přehoz k narozeninám a neřekla ke kterým...

    OdpovědětVymazat