pozadí

sobota 18. června 2016

Velký memory quilt

A Big Memory Quilt


Dárek ke 30. narozeninám zachycuje krásné okamžiky života obdarovaného. Zakázka to byla velmi náročná svou velikostí i komunikací. Nejdřív jsme si museli vyjasnit co je a není reálné, a pak jsem trošku přeorganizovala část bytu, aby bylo kde deku našpendlit a šít.


Prošívání vymýšlím vždy na každý kus dle toho, jak polotovar vypadá, o co si látky samy říkají. Zde tvoří quiltování jakoby síť, na které fotky leží. V takovém rozměru to byla dobrá volba, protože 220 x 220 cm pod ramenem byť velkého stroje dá prostě pořádně zabrat.


Látky vybírala zákaznice a zrovna v ranním slunci naší ložnice působí přehoz krásně.





Líbil se mi výběr fotek, podařilo se najít z každého období života opravdu zajímavé okamžiky, vzpomínky na prarodiče, radost o Vánocích, zvířecí kamarád, úspěšné studium, kamarádi, láska...


Zákaznice dostala fotky finálního výrobku a za pár hodin přišla studená sprcha. Špatně jsme se pochopily. Červená látka měla být použita nejen na zadní stranu přehozu, ale i na přední. Pěkná lekce taktu, dodržení hesla "náš zákazník, náš pán" a komunikace. V tuto chvíli jsem byla vděčná za tu vzdálenost, která nás dělila a čas, který jsem mohla využít na dobré zvážení slov v odpovědi. Vzhledem k tomu, že pár dnů před tím jsem byla já v pozici nespokojeného zákazníka a dodavatel se mnou pěkně zametl, věděla jsem, čeho se vyvarovat a snažila se najít konstruktivní řešení. Rozhodit hotovou deku je v podstatě nemožné, zákaznice na svém požadavku trvala, a tak jsme společně našli řešení dodatečného našití červeného pásku. Nakonec to po technické stránce nedopadlo tak zle, jak jsem měla obavy, místo není nijak výrazně tužší nebo tlustší, povedlo se mi i hezké napojení. Estetickou stánku věci si netroufám hodnotit, důležité je, že zákaznice byla po obdržení maximálně spokojená a dostala jsem děkovný dopis, protože její představa byla přesně takováto. V tu chvíli jsem si opravdu oddechla.


1 komentář:

  1. Vždycky to obdivuju a tady jsem si na konci fakt oddechla :)) Líbí se mi nakonec i ten pásek, asi mi to s ním připadá živější, i když pravda je, že to původní je opravdu dokonalá čistá linie... Jsi úžasná, že jsi to dokázala na hotovou deku dodělat!

    OdpovědětVymazat