pozadí

pátek 6. května 2016

Softshellová kombinéza

A Softshell Suit


Rozhodla jsem se vyhovět přání ušít softshellovou kombinézu pro batole. Základem je sice střih z Ottobre 4/2014, ale upravený dle zadaných rozměrů a vlastní zkonstruovaný střih na kapuci.


Rozhodně nedoporučuji koupit si na takovou kombinézu vel. 92 pouze 80 cm látky. Chce to ještě kus na výšku kapuce. Proto jsem tu kapuci konstruovala sama, aby byla z dílů a abych z mého kusu softu vše vykouzlila, nejen abych využila nově nabyté znalosti z kurzu. Doma mám sice zbytky dalších 2 várek šedého jarního softshellu, ale každý má bohužel jiný odstín a jeden je dokonce tužší. Kobminace tedy nepřicházela v úvahu a já se při stříhání pěkně zapotila.



Zkouška na naší slečně dopadla na výbornou. Jen kapuce jí v čele vadila, přišila jsem tedy ještě pásek s patentkami, aby šlo vše upravit. Tento systém mám obkoukaný ze značkových sportovních bund a je to praktický doplněk. Pro dítko s větší hlavou či huňatější čepicí jde pásek posunout.



Potěšilo mě, že mi pěkně vyšlo i začištění lemu u krku a všití zipu bylo také napoprvé. Ne vždy se takto daří. A chvála lemovacím gumičkám, které umí udělat ozdobu a zároveň stáhnou či začistí vše, co je potřeba.




Žádné komentáře:

Okomentovat