pozadí

neděle 25. října 2015

Pastelkovníky pro dvě sestřičky

The Organizers for two Sisters

Dostala jsem zakázku na pastelkovníky pro dvě holčičky, maminka mi dodala hlavní látku, a pak čekala a čekala a čekala... ano, i takto to u mě někdy vypadá. Aspoň chabou omluvou mi je, že jsme posledních pár měsíců téměř veškerou energii a čas věnovali rekonstrukci a stěhování.


Pastelkovníky měly být téměř stejné, abychom předešli sourozenecké rivalitě. Aby si je sestřičky poznaly, každá má trošku jinak umístěný motiv na hlavní látce a hlavně jinou ozdobu na jednobarevné části.


Vnitřní vybavení si už maminka dodá sama a já jen doufám, že holky budou spokojené, protože u nás se mnou šité obaly na pastelky využily na maximum a děti je používají ještě teď.


Střih a nápad jsem si postupně vytvořila na četné dotazy k mým jednodušším variantám pouzder na barevné tužky, kdy lidé kolem mě stáli o to, aby mohli mít u pastelek hezky chráněný i bloček, omalovánku apod. Budu ráda, pokud inspiruje i ostatní k vytvoření jejich vlastního stylu, nikoliv ke snaze zkopírovat mnou vymyšlené.

2 komentáře:

  1. Zuzi, ty jsou překrásný, ty seš šikovnáááá. Já se na ně těším snad víc než holky, děkuju, děkuju, děkuju :))).

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné .-) Já se k nim pořád nerozhoupala...

    OdpovědětVymazat