pozadí

pondělí 30. června 2014

Přípravy na tábor

Preparing for a Camp

 
Poslední dny jsem musela věnovat přípravě výbavy malého skauta na tábor. Letos mi odjely už dvě děti a myslím, že ty dva týdny bez nich budou pro mě možná těžší jak pro ně:-) Byly potřeba takové drobnosti jako obal na ešus a na nafukovací polštářek, ale také kapsář pro lepší udržení pořádku ve stanu.


Dělala jsem jej podle loňského modelu, který se prý osvědčil. Doplňkovou látku si malý táborník vybral sám a já kapsář tak tak stihla v noci před odjezdem dodělat.


Dlaší nezbytné vybavení pro pobyt v přírodě jsou softshellky, tentokrát z jarního softshellu - z vnitřní strany není flís ale úplet. Šije se z něj stejně dobře jako ze zimního softshellu, možná ještě lépe, protože nikde není tlustá vrstva. Pas pohodlně do nápletu s gumou, nohavice také na gumu, letos se mírně nahrnou na boty a hlavně vydrží i na příští rok. U kapes je kroužek na zavěšení karabiny např. s nožíkem nebo s klíčema.


Pro mladšího mi už nevyzbylo dostatek šedé látky, takže jsem z nouze sháněla zbytek nějaké jiné barvy, nakonec jsou kalhoty veselejší jak ty první. Nažehlovací motorka potěšila oba dva rarachy.



A nakonec jedna rychlovka ze 2 starých triček, dáme jim šanci ještě chvíli posloužit.


2 komentáře:

  1. Kapsář je moc pěkný, ještě že do týpýčka není potřeba...

    Trenýrky jsou super, takové veselé :o), včera jsem dokončila bambusový jednobarevný prototyp a sklidil též velký úspěch.

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee... ten kapsár je perfektny.

    OdpovědětVymazat