pozadí

pondělí 27. srpna 2012

Domeček na postel

The house on the bed


Kamarádka si přála pro své 3 děti domeček na postel. Vzhledem k tomu, že mají stejný nábytek jako my, pouze uchycení zábrany horní postele je jiné, šilo se dobře, rozměry jsem mohla kontrolovat přímo v našem pokojíčku. Dostala jsem volnou ruku, přání bylo, aby byl domeček veselý a nad oknem štítek se jménem.


Dveře se zavírají na suchý zip, kukátko na nich je opravdové:-) Mé děti mají podobný, jen ne tak hezký a propracovaný, ušila jsem jim ho z hnědobílého kanafasu (staré závěsy), ale slouží také dobře.




4 komentáře:

  1. nádhera, a to kukátko je fakt super!

    OdpovědětVymazat
  2. Jako matka, která se stará o děti a domácnost bez velké pomoci a s omezeným rozpočtem, jsem stále ve stresu, abych zajistila bezpečí svých dětí. Nedávno jsem však objevila dětské zábrany, které jsou cenově dostupné a snadno se instalují. Díky nim jsem mohla vylepšit bezpečnost v našem domě a přitom si zachovat finanční stabilitu.

    OdpovědětVymazat